четвртак, 7. фебруар 2013.

VIP mobile prevare na štetu naroda

Igrom okolnosti sklopio sam ugovor sa mrežom VIP mobile sa preplatničkim brojem 060....... i njegov sam vlasnik već drugi ugovor.Da ne ulazim u to da ne pratim puno broj poruka i broj minuta potrošenih u mreži i van mreže.Računi naravno da stižu redovno i budu plaćeni na vreme.Pre 6 meseci sam uzeo još jedan broj za člana porodice.U međuvremenu sam radi povoljnosti jednog tarifnog paketa sigurica 1000 zahtevao da promenim tarifni paket na taj.E tu počinju problemi prvo sa nespremnim i nedovoljno upoznatim ljudstvom koje radi u 3 poslovnice u Beogradu tražio da mi objasne šta to znači da nemaju tehničke mogućnosti da to i urade.Zašta služi VIP poslovnica nego da u njoj na najkraći i najbolji način ostvariš svoja prava.U mom slučaju se pokazalo suprotno.Tako da sam osuđen ugovorom od 24 meseca koji treba da plaćam redovno nezadovoljan uslugom.Bruka i igranje sa mojim novcem.Proverio sam i druge mreže i Telenor ima najbolje mogućnosti za prebacivanje tarifnog paketa ,što u poslovnicama tako i na sajtu.Ovde to nije moguće!Obratio sam se i direktno VIP-u mailom ali već mesec dana nikakav odgovor nisam dobio.Sramota!Pa sam u razgovoru sa prijateljima i poznanicima zaključio da su već mnogi pre mene imali sličan ili isti problem a najrašireniji problem je kad se zasniva korisnički paket dobijate i telefon i ako je naprava ispravna ,super ste prošli .Ovo pišem zato što sam od dve osobe čuo da su imali problema sa telefonima na samom početku ugovora i celim tokom ugovora ga nije nadležni serviser  popravio i nikom ništa!!!! Nečuveno!!!Jedna osoba je nakon isteka ugovora promenila mrežu u Telenor a neispravan telefonski aparat nije ni koristila .Druga osoba i dan danas mora da koristi broj VIP-a ali im ne plaća račune i redovno dobija telefonske pozive od neke agencija za uterivanje dugova.Platiće im kad poprave neipravan telefon ili joj daju drugi.U servisu je dobila informaciju da je čitava serija tih touch screen telefona došla sa greškom i da nisu u mogućnosti da poprave.U slučaju prevremenog raskida ugovora naplaćuje se 11000 dinara .Tu su se obezbedili ali nisu obezbedili da im korisnici budu zadovoljni.Ovo pišem u nameri da upozorim ostale prijatelje i poznanike koji nisu dovoljno upoznati sa ovom problematikom.Budite oprezni !!!meni ostaje da se obratim direktno Telekom Austria mailom jer kod ovih apsolutista problem ne mogu da rešim.

Нема коментара:

Постави коментар